dinsdag 25 januari 2011

De Kaboutercult







Onder het thema: "Red de Volkstuin!" een noodoproep van alle kabouters van heel Nederland.
Hoor hun noodkreet en ga aan de slag om een originele manier de kabouters tot een hype te brengen, maar in ieder geval de volkstuinen onder de aandacht te brengen, of opnieuw populair te maken (Een herintroductie van "de volkstuin" als begrip).
Dit is ook een Mixed-media campagne, dus verzin via een hype een campagne.

Mixed media kan zijn: een guerilla campagne, social media, broadcast, viral filmcampagne, offline campagne (print, billboards), event, sites, blogs etc.

Zie ook de bond van volkstuinders!
http://www.bondvanvolkstuinders.nl/


To do list voor volgende week:
- Presenteer je totaalcampagne van 4711 aan Job van Dijk (van KesselsKramer)
- Uitgeschreven Mediamix. Zie document: doelstelling, doelgroep, boodschap, communicatieconcept, verwachte response, mediakeuze uitgeschreven bij je presentatie
- Presenteer drie concepten over je kabouter hype
- Let op! De drie platforms van jezelf als merk moeten gecorrigeerd worden naar het format wat op het blog staat en opnieuw uitgedraaid en opgehangen worden


Programma volgende week (Lokaal 167)
- Job van Dijk presenteert werk van hem zelf
- Reviewen met Job van Dijk en Ge!


Veel plezier
Kabouter Bas en Ge!

2 opmerkingen: